Simple vásárlói tájékoztató







Amikor a kémia mindent visz :)

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > borzaslany > 24


Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


borzaslany blogja


A LILA város
Mesék a városról, a LILA városról ahol nem minden az aminek látszik :)
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

Amikor a kémia mindent visz :)
#24 (2018-01-27 12:55:28)

Ester ezt most csak azért írom mert megígértem Neked, hogy valami jót és sikerélményről is fogok írni.
Amíg élek nem felejtem el ŐT !!!!
Most 3 éve, hogy belém botlott. Beszélgettünk képet cseréltünk. Akkor derült ki, hogy ezt a képet már vagy 2 éve én láttam és igazam is volt, mert már akkor beszélgettünk. Csak nekem a kép alapján nem jött be és mivel nem is pécsi volt nem akartam semmit sem tőle.
Most meggyőzött. Kedves, aranyos, csibészes stílusa magával ragadott. Bár nem szoktam szexről csetelni amíg nem tudom szeretnék-e valamit vele megtettem. Kihozta belőlem, és hamar pikánsabb képek is gazdát cseréltek. Nem is értettem magam, de valami vonzott hozzá. Aztán a munkája hol erre, hol arra szólította és a találkozók elmaradtak. Később persze minden megvilágosodott de az már más volt. Talán 3 hónap telt el amikor megjelent egy délután ott ahol dolgoztam. El sem akartam hinni, hogy egy ilyen jó pasinak bejövök. Hamar elcsattant az első csók és aztán a többi követte. A kezek önálló életre keltek és felfedező útra indultak. Éreztem mekkora hatással vagyok rá. Arról nem is beszélek belőlem mit váltott ki. Nem sok múlott azon, hogy ott azonnal igent ne mondjak neki. Fantasztikus volt. Tudtuk ha egyszer ágyba kerülünk az frenetikus lesz. A sors úgy hozta, h a következő találkozóig 2 hónapot kellett várni. Amikor betoppant azt éreztem nekem most hozzá kell érnem , birtokolnom kell. 2 pillanat alatt nem volt ruha rajtunk, igaz rajtam amúgy sem sok volt. A farka a számban volt és érezni akartam. Már amikor belépett láttam, h feszül a nadrág és ahogy levette és ott volt előttem abban a pillanatban beleszerettem. Nem nem a pasiba hanem a farkába. Nekem szép volt, formás, nagy és engem akart  :pirul:  :pirul:  :pirul:  :pirul:  :pirul: 
A sóhajaiból, a rezdüléseiből éreztem, hogy mennyire jó neki amit csinálok. Sokáig nem bírta és nem is az a típus volt aki csak kapni akar. Fantasztikusan csókolt, abban minden benne volt. Számomra a csók nagyon fontos, anélkül hiányérzetem van. A szája vándorútra kelt és a kezei sem maradtak tétlenek és én kis idő múlva nagyot spriccelve elélveztem. Egy pillanatra mindketten ledermedtünk , hisz ezt kevesen tudják kiváltani belőlem, neki pedig én voltam az első ilyen élménye. Ahogy ránéztem látva az arcát boldog voltam, mert olyat láttam a szemében amit sok nő szeretne látni a partnerére nézve. Sok időt nem hagyott és folytatta és jöttek a sorozatos orgazmusok. Szeretem ugyan azt viszonozni amit kapok és ismét a kezeim közt érezhettem. Nagyon jó íze volt és imádtam amikor a számba volt. Olyan hatással voltunk egymásra, hogy sok idő nem kellett és elélvezett Ő is. Egymás mellett pihegve szó nélkül, de tudtuk  most valami olyan történt amit remélni sem mertünk. Persze nem elégedtünk meg ennyivel, jött a folytatás és látható jele volt. De akkor már magamban akartam érezni. Csodálatos érzés volt ahogy kitölt, ahogy mozog és olyan élményt ad amit már rég senki sem. 
Csodálatos volt...... de mivel nem független így csak lopott óráink voltak mindig.
De azok olyan percek voltak amire azt mondtam húú bameg..  :pirul: 
Tudtam kell nekem, akarom és mindent elnéztem neki, olyan dolgokat hozott ki belőlem mint már rég senki. Imádtam, valahol féltékeny is voltam. De nem volt szerelem, bár kedveltem és lehet ki fogtok nevetni de a farkába szerettem bele. Bármikor ha belépett hozzám állva jött, és én azonnal akartam. Utána mindig beszéltünk is. De előtte nem igen, hanem átadtuk magunkat a gátlástalan szex élvezetének. Ahol bármit elmondhattam, elmondhatott mit szeretne és nem kellett az ösztöneimet félre tenni, sem azon aggódni mit fog szólni hozzá, hogy ilyen gátlástalan vagyok. Az igazi énem hagyta kibontakozni. Egymás közelében egymáshoz akartunk érni és mindenki úgy vette el azt amire vágyott, hogy a másiknak a legnagyobb örömet adja. Nagyon sokat beszéltünk viberen, telefonon. Nem zavarta ha a neje már épp alszik mellette. Ha épp távol volt az otthonától szinte minden szabad percünket együtt töltöttünk a virtuális térben. Közel 2 év boldogság volt amikor az élet közbeszólt és nem találkoztunk többet. Elköszöntünk egymástól és tudom soha nem felejtem el azt amit kaptam tőle. Néha még beszélünk, de ezt a részt lezártuk. De tudom, hogy ha bármikor előttem állna ugyan azt váltaná ki belőlem. 
Tudom sokan elítélnek, hogy foglalt pasival voltam de bevallom mások véleménye miatt nem aggódok :)
Persze utólag kiderültek a csalafintaságok, hogy bizony rajtam kívül volt más is neki de ettől még amit nekem adott az maga volt a csoda. Azóta sem éreztem azt, hogy annyira vonz valaki, akihez azonnal hozzá akarok érni, élezni akarom magamon, magamban....  

48 hozzászólás |

Hozzászólások

borzaslany
#48 (2018-02-02 15:55:37) |
#mirmike77: nekem is van ilyen :)
mirmike77
#47 (2018-02-02 11:49:34) |
#borzaslany: Van aki három éve ígéri a találkozót :D 
keresek-kutatok
#46 (2018-01-31 00:08:48) |
#borzaslany: :D úgy valahogy
borzaslany
#45 (2018-01-31 00:05:39) |
#keresek-kutatok: anál is inkább :D :D
keresek-kutatok
#44 (2018-01-31 00:02:00) |
#borzaslany: :D Hát nem.
De ha csak ezen múlott volna, betettem volna neki egyet   :P 
borzaslany
#43 (2018-01-30 23:53:56) |
#keresek-kutatok: lemerült benne az elem :) Tuti nem duracellt használt :D
laszlo11
#42 (2018-01-30 23:53:10) |
nem értem én a nyuszikat ,,keresek-kutatok,, :) Oké nem vagyok egy vad fiatal bika már,de te meg hiába vagy itt,akit kellene,azt meg nem veszed észre :)
keresek-kutatok
#41 (2018-01-30 23:50:18) |
#borzaslany: az első 2 talinál ez se volt nyuszi :O 
Aztán benyuszult... :D ...vagy mi. Nem értem én ezt.
borzaslany
#40 (2018-01-30 10:02:31) |
#keresek-kutatok: Hát ezért nem találkozom én nyuszikkal. 
Van akivel hónapok óta levelezek de találkozni nem akar..illetve mondja Ő de soha nem lép.
Egy idő után aztán betelt a pohár és mondtam én nem barátkozni akarok hanem egészen mást de azt már nem vele.
keresek-kutatok
#39 (2018-01-30 00:31:23) |
Olvasva a hozzászólásokat is, talán az a legrosszabb, amikor Borzaska-féle vágy, kémia, minden teljesen jól működik mindkét oldalról, aztán kiderül, hogy a kedves páciens egy nyúl úr.  :/ 
Elfojtja a saját vágyát, engem otthagy a kínlódásommal, rájön, hogy csak az arca volt nagy, meg hirtelen lelifurkázik....
borzaslany
#38 (2018-01-28 22:01:00) |
#palacsintaxx: köszi, hát legközelebb majd kiderül :) De már most várom.......
palacsintaxx
#37 (2018-01-28 21:57:48) |
#borzaslany: drukkolok sok sikert. 
Velem szemben ma nem jött senki érdekes, pedig a várost róttam : )
borzaslany
#36 (2018-01-28 21:56:17) |
#palacsintaxx: Én ma találkoztam valakivel. Igaz nem erről az oldalról... nem volt szex csak ismerkedés de érzem, hogy kell nekem :)
palacsintaxx
#35 (2018-01-28 21:54:08) |
#borzaslany: ááh ezek már teátrális :D nem is rosszul fogalmazok. Rózaszín mázos :D szövegek tőled, és tőlem is :D 

Nekem sem mindegy, hogy kivel ,de már jó lenne ráakadni a megfelelő partnerre :P  Ez a vasárnap este, biztos a hold :D 
borzaslany
#34 (2018-01-28 21:51:51) |
#palacsintaxx: De nem mindegy kivel :)
Ha nincs meg első alkalomkor a szikra.... akkor szex sem lesz :) Kell, hogy akarjam...... félmegoldásokra ott a mastercard :D :D
palacsintaxx
#33 (2018-01-28 21:47:00) |
#borzaslany: az mindig fontos :D 

Hajaj , hajaj :D hajajajajajajajajaj :D 
borzaslany
#32 (2018-01-28 21:36:10) |
#palacsintaxx: persze, hogy volt szex :) majdnem ugyan olyan jó, vele másképp jó  :pirul:  :pirul:  :pirul: 
Nem tagadom ŐT keresem...... vagyis nem ŐT hanem amit Ő váltott ki belőlem. 
Nem tagadom a munkába menekültem és azzal fárasztottam magam....... és ahogy jelenleg dolgozom sok szabadidőm nincs .... de a szex az fontos...
palacsintaxx
#31 (2018-01-28 21:29:24) |
#borzaslany: tehát :D attól kezdve kevesebbel nem érted be ? :P  Vaaaagy azért volt szex ? :P 
borzaslany
#30 (2018-01-28 21:09:08) |
#bbbaby: Ez bizony így van, attól kezdve már nem éri be az ember kevesebbel. Inkább ne legyen szex ha nem érzem azt a tüzet a vágyat. Kevesebbel már nem érem be.
borzaslany
#29 (2018-01-28 21:07:41) |
#palacsintaxx: A kézmosást csak egy példának írtam... szerencsére ebben mindig partnert találtam és nem kellett figyelmeztetni :) 

A csendes nyuszi nálam volt h döglött nyúl lett :D 
nincs kép bbbaby
#28 (2018-01-28 20:10:50) |
Eszméletlen jó,ha az ember megtapasztalhatja az életben ezt az óriási egymásra hangolódást,olyan tűzet és vágyat kap ami elégeti,felemészti.Az az egyetlen hátulütője,hogy ezután csak erre vágyakozik,ezt keresi... :) én legalábbis így vagyok vele :pirul: 
palacsintaxx
#27 (2018-01-28 17:46:01) |
#borzaslany: Nem tudom. Az igazság az ,hogy férfiakkal nem szoktam ilyen dolgokról beszélgetni.
Saját magam mindig partneremnek megfelelő típust csinálok.
Legyen az szakáll , vagy bármely más öhm :D intim divat. 


A szexen alapuló kapcsolat is kapcsolat. :D S ezzel vitatkoznék. Rengeteget tud formálni egy férfin, vagy nőn. Az ,hogy eleve hogyan viszonyulsz a másikhoz .
Azért ha nem szokása mondjuk a kézmosás , az eléggé szomorú. A személyes higiéniánál nincs fontosabb egy ilyen kapcsolaton belül. Plusz ha szólsz neki kezet mos, különben nem lesz ungabunga . Ha pedig erre képtelen, akkor igazából nem érsz neki semmit. Legalábbis a kézmosás elhagyása fontosabb mint a szex veled. Ami szintén sokat mond arról ,hogy hogyan viszonyul hozzád a másik fél. Már így a példádra reflektálva. 

Hmm szerintem nem. A csendes nyuszi, mindig nagyot ugrott még ha oda jutottunk. Azok a macerásak akik nagy hangúak. Hogy hmm én ilyen, meg olyan jó vagyok az ágyban blablabla.... Mindenki bénázik, főleg amíg nem érez rá a partnerére. Csóknál fogak összekoccanása, véletlen hajhúzás. Bármi előfordulhat. :P 



kivancsileveles
#26 (2018-01-28 14:19:32) |
#egyvagyok: Na, nekem ilyen elsőre megvan a kémia sosem jött. Lehet, hogy ezt nehéz megérteni. Számomra a személyiség hozza meg azt a pluszt, amitől nekem egy férfi szexis lesz. Addig minden férfi csak egy ember. Ezért van az, hogy én mindig kb olyan férfiakat választok és zúgok bele, akiket a többség soha nem választana. Nem azért nem választják őket, mert nem értékes emberek, hanem mert a többség úgy működik, hogy először megnézik a külsőt, aztán ha úgy bejön, akkor jön a személyiségi szűrő. Nálam meg fordítva van (ha van). :)
borzaslany
#25 (2018-01-28 13:38:16) |
#palacsintaxx: Szerinted hány férfi vállalná itt be azt, hogy bármit változtat a külsején? Kalandot keres itt szinte mindenki és sok még a valódi nevét sem mondja meg. 
Randit beszél meg de semmilyen elérhetőséget nem adna.... akkor miért válna meg mondjuk a szőrmőkjától? Akinek van annak általában otthon is olyan van a párjának és ha annak van egy kis esze gyanús lenne.......
Hidd el végigjártam már ezt és inkább nézett másik nő után mintsem egy  akár egy picivel is rövidebbre vágta volna.

Jól mondod, egy kapcsolatban.... de egy szexen alapuló kapcsolatban minimálisan változik az ember. Főleg alapvető dolgokban. Hiába mondanám én, hogy moss kezet mielőtt hozzám érsz mert sok mindent megfogtál előttem ha ez neki nem szokása. Van akinek meg az a természetes ha azzal kezd, mondván a kezét is használni fogja, itt-ott :)
Tudom én vagyok kézmosó mániás..... 

Csendes nyuszi meg szerintem elszalad ha egy picit vadabb éned kerülne elő :) És ez mindkét oldalra igaz. 
palacsintaxx
#24 (2018-01-28 11:52:58) |
#borzaslany: 
Az első bekezdésre igazából nem nagyon reagálnék. Itt is lehetne kötekedni :) Szerintem párkapcsolatban, már persze ha együtt élünk valakivel ,akkor hozzá alakítjuk magunkat bizonyos téren. Szőrmókrészen pedig, ki mit szeret? Na meg kitudja, miért lenne gyanús? Ha "szakállat" hord otthon, elég annyit mondania, hogy valami újat akart kipróbálni a feleség örömére . Szerintem ez egy nagyon egyszerű dolognak a túlbonyolítása. 

"Én sem változom meg egy pasi kedvéért és ezt tőle sem várom el. " Helyes . Mondjuk annyi igazság van ,hogy bármilyen tartalmasabb kapcsolatnál , azért a két fél minimálisan alakítja egymást. Ha változni nem is fog az illető  , figyelhet bizonyos alapvető dolgokra. Persze hibázni fog. Felvett szokást nehéz leadni. 

"Nekem épp úgy fontos az, hogy fejben is legyen valami és ha olvastad a régi írásaim volt benne olyan aki pont azért nem lett esélyes mert " Ezzel nem vitatkozok . Lehetne ugyan ,de szimplán csak szőrszálhasogatás lenne a részemről. Az meg teljesen fölösleges. Te tudod ,hogy mit írsz és mit gondolsz alatta. Nem ítélkezem. Még nem ismerlek sajnos. 

"Találkoztam olyan emberrel is aki intelligens, művelt , kedves volt de hosszabb beszélgetés után rá kellett jönnünk két másik világban élünk." Igen ez velem is gyakran előfordul. Néha nem is tudom mi hiányzik. Intelligens, kedves , sőt nagyon attraktív a hölgyemény, de valahogy nincs meg az a plusz ami komolyabban elkeltené az érdeklődésem. Hmm lehet ,hogy némi vadság az a fűszer ami kell? Bár azt mondják, hogy a csendes nyuszi nagyot ugrik. Lehet gyakrabban kellene esélyt adni olyanoknak is , akiknél az első látásra vonzalom nincs. (Részemről persze) 


borzaslany
#23 (2018-01-28 10:56:41) |
#palacsintaxx: Igen vannak szabályaim, és van amiben nincs nálam kompromisszum. Lehet akármilyen jó pasi ha szőrös a farka vagy épp dohányzik. Ha még ezek mellett nem is független ( ezt azért hangsúlyozom ki mert nős pasi ritkán válik meg a szőrétől ..mert otthon gyanús lenne :)  ).
Én sem változom meg egy pasi kedvéért és ezt tőle sem várom el. 
Kivételek azok abban lehetnek, hogy korosztályban néha elcsábulok de nem az idősebb felé. 
De nem hiszem, hogy egy munka kapcsán erre járó pasi bármi maradandó élményt nyújtana. Nem ismer, nem ismerem nem biztos, hogy én élvezném vele a szexet. A tudat meg ott motoszkálna bennem, hogy holnap más városban más nővel.

Nekem épp úgy fontos az, hogy fejben is legyen valami és ha olvastad a régi írásaim volt benne olyan aki pont azért nem lett esélyes mert ....
Szoktam volt mondani.....a szellemi szakadék nagy volt köztünk.
Találkoztam olyan emberrel is aki intelligens, művelt , kedves volt de hosszabb beszélgetés után rá kellett jönnünk két másik világban élünk. 
borzaslany
#22 (2018-01-28 10:47:43) |
#esther: Ugyan ezt élveztem én is. Nem hűséget esküdtünk egymásnak... sőt soha semmit sem ígértünk. Élveztük az élet adta pillanatokat. Soha nem tudhatjuk meddig élünk vagy mi lesz velünk és én nem akarom megbánni, hogy elszalasztottam. Ha most itt állna előttem nem azt kérdezném kivel volt az elmúlt hónapokban hanem valami mást csinálnék vele. 
Ettől függetlenül továbbra sem érdekelnek azok akik csak átutazóban vannak munka kapcsán, vagy aki azt mondja a kedvemért bármikor utazna akárcsak Kaposvárról is. Ők továbbra sem tartoznak az általam keresett férfiakhoz.
esther
#21 (2018-01-28 08:37:47) |
Hú! Hát köszi,hogy megosztottad! :) 

Pontosan tudom,milyen érzés ezt megélni és átélni. Valóban nagyon ritka az ilyen,és szerencsés,akivel megtörténik.
Nekem is van a tarsolyomban hasonló történet,és azt kell mondanom,szeretem magam annyira és a kapott élményeket is (tőle),hogy időnként megéljem. Akkor is,ha  egy ideig nem jelentkezik,aztán újra felbukkan..
Olyankor képtelen vagyok játszmázni( egyébként sem),játszani az elérhetetlent vagy a sértődöttet. Jövök a "hívó szóra",mert az ösztöneim legyűrnek.
Hiába,gyarló nő vagyok. ;)  de élvezem! :vigyor:  
kivancsileveles
#20 (2018-01-28 08:32:26) |
#borzaslany: abszolút általánosságban beszéltem. A te volt szeretődről szó nem volt. Ahogy látom, mások értették is, hogy ez nem rá vonatkozott.
Így viszont meg én értem, miért ugrottál nekem akkor, mikor a hozzászólást nem is neked címeztem.
egyvagyok
#19 (2018-01-28 07:23:37) |
Ha egy nővel kapcsolatban azonnal megvolt a kémia, általában szinte azonnal megtörtént, bár ez az esetek többségében egyszeri alkalom volt...
palacsintaxx
#18 (2018-01-28 00:54:23) |
#borzaslany: 
"A parasztozás valóban nem úgy hangzott el, de utalás volt.....
*Tehát a tahó parasztok akkor se vonzanának, ha szexistenek lennének történetesen.*

Ergo utalt arra, h lehet nekem Ő egy szexisten volt de lehet paraszt....... "

Az én olvasatomban ,és a szövegkörnyezetben amiben szerepelt ez a kiragadott rész arra utalt ,hogy őt nem érdeklik a tahó férfiak egyáltalán, még akkor sem ha tahó parasztok. Ezzel nem a te partneredet minősítette. Szimplán csak az ő véleményét mondta el, általánosan. 
Tehát legyen bármennyire is szexisten egy férfi, ha számára buta, nem fogja érdekelni. S szerintem ez így helyes. 

Szerintem ezt a szöveget félreértelmezted . Később hivatkozott is rá ,hogy ő senkit sem parasztozott le . Tehát csak megerősíteni tudta az első olvasáskor általam vett értelmezést. 

Akkor parasztozta volna le a párod ha egyértelműen őt jelölte volna meg. 

S ebben egyet kell értenem vele. Ha egy nő személyisége nem fog meg, vagy legyen tahó paraszt, mert sajnos ez egy nemtől független dolog, akkor nem vonz. Legyen bármennyire vonzó, tökéletes stb.. :) Ezzel pedig szintén nem tahó parasztoztam le senkit ,csak elmondtam ,legyen bármennyire is jó valakivel a szex, lazán kilépek egy kapcsolatból ,mivel bármikor megtalálhatom ugyanazt , hasonló vagy jobb minőségben, úgy hogy ne csak testben ,hanem fejben is ott legyen ahol szeretném. 

Az utolsó bekezdésedbe , egyet is értettem veled ,amikor nálam kommenteltél, csak nekem az jött le ,hogy azokat az általad állított szabályokat sohasem szeged meg. Bááár "a kivétel mindig erősíti a szabályt" szabály néha erősebb mint minden más szabály. 
borzaslany
#17 (2018-01-28 00:40:27) |
#palacsintaxx: Nem csapott be. Voltak csúsztatásai de tudtam róla, h néha volt neki más, mit ahogy nekem is.
Ez nem szerelem volt, hanem szex és abból is a gátlástalanabb. Ő si tudta, h nekem van más én is az övét, sőt az a másik is tudta, h van Ő !!
A másik egy régebbi kapcsolat volt. Azt mondtam olyan ez mintha nekem is lenne egy férjem :)
A parasztozás valóban nem úgy hangzott el, de utalás volt.....
**Tehát a tahó parasztok akkor se vonzanának, ha szexistenek lennének történetesen.**

Ergo utalt arra, h lehet nekem Ő egy szexisten volt de lehet paraszt....... 

Az pedig nem ellentmondás ha a sok sikertelen beszélgetés közzé írok valamit ami jó volt. Mint írtam már vége és ez egy fél éves történet, ami 2 évig tartott. Azóta pedig hát botlottam bele emberekbe..... van akit kiírtam magamból van aki még ott van :)
borzaslany
#16 (2018-01-28 00:21:45) |
#kivancsileveles: Nos nem ugrott senki neked. te jöttél mér az elején h Pandi és én. Ez nem Pandóráról és rólam szól hanem csak rólam. Az én történetem és mégis mást magyarázol bele. 
Azt sem érted mire értem azt, h ne hozzám jöjjön. Kiragadsz valamit, olvasol valamit de nem értelmezed. Adatlapomon is az van h utazgatni tudó pasik utazgassanak de nem hozzám. Tudod ez azt jelenti, hogy erre járó pasik köszi de nem. Aki pedig a blogomban szerepel ugyan nem pécsi de Pécsen dolgozott. És az első találkozáskor kipattant a szikra és evidens volt, hogy nálam találkozunk.
Nem tudom miért írsz többes számban....
Nem érdekel mit éltél át és mennyire vagy bevállalós, de aki csak levelezgetni akar hát levelezgessen .....
palacsintaxx
#15 (2018-01-28 00:16:53) |
!kep:https://www.eropolis.hu/imgs/USERGALL/7/USRf_7b0c9f0/a159f3.jpg
#borzaslany: parasztozást a hölgyeménytől én sem olvastam :P

Szimplán csak a véleményét közölte a dologgal kapcsolatosan. S egy pici kritikát is alkalmazott. Ami pár blogbejegyzésed/hozzászólásod olvasva, tényleg ellentmondásos ezzel a történettel kapcsolatosan.
Egy teljesen más személyiséget fest le.

Azt is értem ,hogy néha a kémia dönt. Hogyne érteném, hiszen férfi vagyok . Ha egy számomra vonzó nőt látok, azonnal beindulnak az ilyenkor szokásos fizikai, és biológiai reakciók .

Ellenben én mindig tudtam kontrollálni. Ha tudtam, hogy az illető macerás, vagy nincs valami rendben vele, nem léptem át a határt. 

Több ok miatt is. Nem tudhatom ,hogy előttem kivel volt, mit csinált. Ha több vasat tart a tűzben ,akkor már eleve kilőve . Nem azért mert frigid lennék, vagy mert önző :P . Szimplán nem akarok problémás helyzetbe kerülni. 

Ellenben örülök ,hogy jól érezted magad. Sajnálom ,hogy az illető becsapott. Sajnos minden helyzetben előfordulhat, nemtől ,ismerkedés helyétől stb... függetlenül. 

Hmmm. Azért azt megjegyeznm ,hogy belegondolva a fizikai vonzalmat legalábbis nálam ,hamar letudja törni egy másik fél személyisége, már ha nem passzol, vagy nem érdekel. Nem is tudom ,valahogy nincs az embernek kedve foglalkozni ilyenkor az udvarlással, és az egyéb macerákkal :) 

borzaslany
#14 (2018-01-27 22:40:34) |
#mirmike77: bevállalod, h lefekszel ? :D
mirmike77
#13 (2018-01-27 22:38:08) |
Na tőlem mindenki azt vállal be amit akar :D  Egy biztos: én megyek aludni :P 
kivancsileveles
#12 (2018-01-27 22:29:50) |
#borzaslany: ???? Kit parasztoztam le, idézz már kérlek. Az szerintem teljesen jogos, hogy ha valaki belemagyaráz valamit a hozzászólásomba, kijavítom, mert egyszerűen nem igaz, amit állít.
Sajnálom, ha a hasonlatom a popsztárokkal kapcsolatban nem ért célba, csak annyit akartam ezzel szemléltetni, hogy tiniként, amikor az ember amúgy is érzelmileg jóval hevesebb és nekem akkoriban volt a rajongós korszakom, még akkor sem tapasztaltam.ilyesmit.
Hidd el, nem savanyú a szőlő. Kíváncsi lenné az érzésre, de tök jól el vagyok nélküle is.
Mivel nem ismerjük egymást, nektek szintén fogalmatok sincs róla, én miket éltem át, az is lehet, hogy szexben bevállalósabb vagyok, mint ti. Ki tudja? Fogalmam nincs, de ez nem.is verseny, vagy erőfitogtatás.
Nem.is akarok erről tovább vitázni, mert nem állt szándékomban bírálni senkit, mégis nekem.ugrottatok
borzaslany
#11 (2018-01-27 22:20:27) |
#kivancsileveles: Bocs de ne parasztozzuk már le azt akiről semmit sem tudsz......... 
Ez olyan savanyú a szőlő effektus. Azért mert Te nem vagy képes ezt átélni, átadni magad a mindent első szenvedélynek ne legyen már az az én saram.
Popsztárok soha nem vonzottak se celebek....... de eg hús vér ember az igen. Nem mindig van az az érzés amit én ebben a kapcsolatban átéltem, de örülök, hogy megtörtént. 
kivancsileveles
#10 (2018-01-27 22:10:19) |
#mirmike77: Várjál, ki mondta, hogy elnyomom a vágyaimat? Én csak azt mondtam, hogy a racionális énem erős. Ergó nem tudok olyan emberhez vonzódni, aki személyiségében nem szimpatikus. Tehát a tahó parasztok akkor se vonzanának, ha szexistenek lennének történetesen.
Ehhez annak semmi köze, hogy nem éltem át azt az elemi vonzódást, amit borzaslány. Nem azért volt így, mert nem akartam, hanem mert nem találkoztam ilyen férfivel....de az is lehet, hogy én eleve nem vagyok rá képes, mert ezt az első látásra vonzódást sosem voltam képes produkálni, még zsenge tiniként, popsztárok esetében sem. Nekem ehhez idő kell. Tudom, hogy ritka eset, de ilyen vagyok. Nem azért, mert elfojtok bármit is, hanem.mert így vagyok bekötve.
borzaslany
#9 (2018-01-27 21:01:14) |
#mirmike77: bizony, bizony és milyen fantasztikus dolog is amikor végigsöpör a vágy és visz repít magával.
Amikor akarom  és kell nekem.......
mirmike77
#8 (2018-01-27 19:59:25) |
#kivancsileveles: Attól, hogy valaki nem bújik ágyba válogatás nélkül mindenkivel, még nem feltétlenül komoly kapcsolatot keres. Tény, hogy fordul a világ(nem jó irányba) de nem muszáj vele fordulni :) Lehet emberi és korrekt módon is ismerkedni. Racionalitás és érzelmek...nos aki a szexualitásban racionalista, annak a büdös életben nem lesznek valódi élményei ;) Ha egy nő minden egyes esetben képes az érzéseit elnyomni a szexualitásban..hát...az szerintem nagyon gáz. 
mirmike77
#7 (2018-01-27 19:54:12) |
Ahogy Pandora is írta, van az a helyzet, amikor az ember kukába dobja az agyát, mert a fizika és a kémia mindent visz. Meg azt is leírta, hogy ilyen csak elvétve akad! Én értelek ám Borzi :) Ez pontosan annak a tipikus esete, amikor egyetlen dolog felülír minden mást....
borzaslany
#6 (2018-01-27 19:50:21) |
#kivancsileveles: Sajnálom ha megfosztod magad az ilyen élménytől. De mindenkinek magának kell tudnia, mi az ami belefér.
Most is azt mondom aki sétálni hív első talin az nem engem keres. Nem a város legforgalmasabb helyén akarok találkozni, de uram bocsá nem megyek el el kietlen helyre vagy este sötétben senkivel sem.
A lista sosincs kőbe vésve és mindig voltak, vannak és lesznek kivételek. 
Ez az írás csak egy része ami sokáig volt és túl hosszú lett volna mindazt leírni ami volt.
Én szeretőt kerestem és találtam is, és volt amikor igen mellé nyúltam és volt amikor palira vettek. Ez az élet....
kivancsileveles
#5 (2018-01-27 19:37:54) |
#borzaslany: Ezt értem, ezért mondtam, hogy téged nem hiszem, hohy bárki elítélne, mert a foglalt pasinak van lehetősége nemet is mondani a kísértésre, ő tartozik hűséggel a párjának, nem te.
Az meg simán lehet, hogy intelligens volt, de a sztoridból nem az jött le, hogy ez volt az első, ami megfogott benne. :D Ezért mondtam, hogy ha egy farokba bele tudsz szeretni, akkor nem értem, hogy a többi kitétel minek. 
Nem ítélkezem amúgy, csak az utóbbi időben annyi mindent olvastam tőletek, hogy mármár az volt az érzésem, hogy itt tartós, komoly kapcsolatot kerestek, nem szeretőt, amire ez az oldal való. Azért van különbség egy komoly kapcsolat és egy szerető között, még ha állandó is.
Valamivel reálisabb ez a sztori, mint az, hogy egy megfelelési listán pipálgatod a tulajdonságokat minden jelöltnél. 
Amúgy irigyellek ezért az érzésért, mármint hogy te ezt átélted, mert én még nem. Nem is hiszem, hogy képes vagyok rá. Ha szexualitásról van szó, a racionális énem mindig jóval erősebb, mint az érzelmes énem.
borzaslany
#4 (2018-01-27 19:25:03) |
#kivancsileveles: Jajjjjjjj hol van olyan foglalt pasi aki az oldalon keres és nemet mond :D
A mesében sincs olyan :D
Mellesleg Te nem a nőket nem értők táborába csatlakozz hanem a szelektíven olvasókéba  ;) 
Mindig is azt hangoztattam , h  nem lesz lelkiismeret furdalásom egy nős pasitól, de kalandok hidegen hagynak és igen ne sétálni vigyen. 
Mi ebben az ellentmondás. Két éves kapcsolat volt, nem sétálni vitt és az, hogy nálam találkoztunk miért ellentmondás? 
Független nőként eldönthetem kit engedek be az ágyamba és ki az akit nem hozok csak úgy haza. 
Miből gondolod, hogy nem volt intelligens? Nagyon is az volt, rengeteget beszéltünk bár tény amikor együtt voltunk nem a csevegés volt az első. 
Mellesleg azért mert nem írtam le mindent nem jelenti azt, h nem voltunk együtt ágyon kívül is. Sőt nyilvános helyen is találkoztunk ahol hát egyértelmű volt h együtt vagyunk :) 
borzaslany
#3 (2018-01-27 19:04:32) |
#pandora: Ez így van, szerencsés vagyok mert több tartós kapcsolatom volt innen s egyiket sem bántam meg. De ahogy láttad azért én gyakran belenyúlok a kulimászba is :D
kivancsileveles
#2 (2018-01-27 17:23:56) |
Az a helyzet, hogy ilyen esetben szerintem a foglalt pasinak kellene nemet mondani vagy nem keresni a kísértést, nem neked, mert ő van elköteleződve.
Nekem csak azért ellentmondásos, amit írtál most, mert eddig minden más helyen azt hangoztattátok pandoraval, hogy olyan férfit kerestek, aki intelligens, meg nem sétálgatni akar, hanem alkalmanként meg is hív titeket valamire, esetleg fizeti a szobát az együttléthez (=nem csak arra jár és beugrik egy menetre). Ez a férfi meg pont nem ilyennek tűnik a leírásból, csak épp szerelmes lettél a farkába. Ami meg nem mondom, hogy hülyeség, de azt meg honnan tudod, hogy a most az elveid miatt lepasszolt pasik között nincs még egy hasonló kaliberű pasi? Szóval összefoglalva a dolgot, most már végképp nem értem, mikor mi alapján szelektálsz. 
Csatlakozom a nőket nem értők táborába. :)
pandora
#1 (2018-01-27 14:27:54) |
Hát igen. Van amikor annyira mindent visz a fizika és kémia, hogy az ember kukába dobja az agyát és magasról tesz minden körülményre, mert úgy is megéri. :) :vigyor: 
Kevés ilyen adatik.












A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.